Keep on singin' your song !

前回の監督が撮ったビデオつながりで、Christina Aguileraを。

 

ダークなものもありつつ、その闇を破る力強いアルバム。

 

 

I see every lesson completely
I thank God for what I got from above
I believe they can take anything from me
But they can't succeed in taking my inner peace
They can say all they want to say about me

But I'm gonna carry on
Keep on singing my song

 

人生の学びをしっかり受け止めて

それらから得たことに感謝する

奪う人は奪っていくけど

私の内面の幸せまでは奪えない

好きなように言えばいいわ

 

私は私の道を行き

私の歌を歌い続けるから

(だいぶ意訳しています)

 

仕事として自分の歌を歌うかどうかに関わらず、

私たちみんながそれぞれの歌を歌えばいい。

 

それぞれの人生を生きればいい。